Homepage Forums SIG – Software vragen OpenRoads Workspace NL Standard ORD

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  delvan 10 maanden, 1 week geleden.

  • Auteur
    Berichten
  • #492

    Op de download pagina van Bentley is sinds 7 december een dataset Benelux beschikbaar voor Openroads Designer met daarin een Workspace genaamd NL Standards. Heeft iemand al ervaring met deze Workspace?

    Als ik een corridor aanmaak lijkt er een groot wit vlak doorheen te gaan.
    Iemand suggesties wat ik verkeerd doe?

    Arjan

    Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • #509

    lvanamerongen
    Moderator

    Hoi Arjan,

    Kan je wat meer vertellen over dat witte vlak/ de corridor. Nu wordt het een gok.

    Als ik dit toch moet doen zou ik denken dat de de schaal van een lijn te groot staat. Probeer de lijnstijl schaal eens op 1 te zetten. En check of bij de model instellingen de annotatie schaal uit staat voor lijnstijlen.

    Groeten Louis

  • #510

    Beste Louis

    Dank voor je reactie.
    Ik heb de betreffende dgn weggegooid en kan het dus ook niet meer reproduceren.

    De betreffende Workspace bleek ook niet de NLCS Workspace te zijn, die door Mark en Erik is gemaakt en ben er daarom niet mee verder gegaan. In de NLCS Workspace heb ik er geen last van.

    Groet,
    Arjan

  • #138059

    xeniaet
    Bijdrager

    Because the information is intriguing and spacebar clicker easy to understand, your publications stand out to me. Despite the fact that I’ve read a lot of websites, I still like yours. Reading your essay was fascinating.

  • #142110

    asiaticos
    Bijdrager

    Sobranie Black Russian cigarettes are a popular choice for budget-minded smokers in Australia. They’re affordable and provide a good quality of smoke, making them a popular choice for those who want to enjoy a good smoke without breaking the bank. Sobranie cigarettes are also known for their delicious taste, making them a popular choice for those who enjoy a nicotine fix.

  • #142111

    kolomatka
    Bijdrager

    Not a fan of numerology but when you take a closer look at both 5 and 0 in the angel number 5050 (5 symbolizes changes, and 0 represents the divine), you will realize that the 5050 angel number could point to spiritual awakening.

  • #145031

    delvan
    Bijdrager

    پرشر سوئیچ کروم شرودر
    درجه حفاظت : IP 54 یا IP 65

    حداکثر فشار ورودی : 0.5- تا 150 میلی بار

    جنس بدنه : پلاستیک PBT تقویت شده با الیاف شیشه

    جنس دیافراگم : پلاستیک NBR مخفف (Nitrile Butadiene Rubber)

    دمای محیط : 40- تا 110+ درجه سانتیگراد (40- تا 230+ درجه فارنهایت)

    ساخت کشور آلمان

    پرشر سوئیچ کروم شرودر

[ssba-buttons]

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.