Homepage Forums Algemeen VNMG Country Kit dgn lib country kit v1.1

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  ndevries 2 weken, 1 dag geleden.

• Auteur

mflinsenberg
    Bijdrager

Met de update van v1.0 naar v1.1 is er een verkeerde verwijzing ontstaan van feature definitions/dgn lib in de template bibliotheek. Wanneer een template gebruikt wordt uit de verstrekte template library of zelf gemaakt (ROA 2019 hoofdrijbaan 2+1) krijgt de deelstreep 3-9 een breedte van 0,10m en de blokstreep een breedte van 0,10m ipv 0,15m en 0,45m bij toepassen van de juiste feature definition. De kantstreep heeft wel de correcte breedte. In de layer manager worden deze markeringen standaard geplaatst op bijv de laag VW-1-3_STREEP-N ipv VW-1-3_STREEP45-N.

Hoe kan ik deze verwijzingen aanpassen zodat meteen de juiste markeringen gemaakt worden, of heb ik ergens iets verkeerd ingesteld staan? Overige verwijzingen van de feature definitions heb ik niet gecontroleerd op correctheid.

Indien inderdaad meerdere verkeerde verwijzingen zijn ontstaan kan VNMG dan de verstrekte brondata controleren/aanpassen en met een nieuwe tussentijdse update verstrekken? Op welke termijn wordt deze update beschikbaar gesteld?

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.

ndevries
    Bijdrager

In de countrykit v1.1 zijn de instellingen voor de naamgeving van de levels en hierbij behorende linetypes gebruikt zoals dit door de NLCS is voorgeschreven. Dit betekent dat met name de levels met een onderbroken streep een constante breedte hebben, de doorgetrokken strepen zijn geen lijntype en worden daarom wel juist weergegeven. Dus goedbeschouwd is dit geen fout in de countrykit.

ndevries
      Bijdrager

Aanvullend op mijn eerdere bericht: in de Countrykit versie 1.2 is de lijndikte van de onderbroken strepen aangepast, dus afwijkend van hoe e.e.a. in de NLCS is voorgeschreven. De lijndikte komt nu overeen met de dikte zoals deze in de naam van het level is aangegeven. Hiervoor zijn enkele nieuwe linetypes toegevoegd.

[ssba-buttons]

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.